0
Bankalar, kestikleri ücretlerle vatandaşları mağdur etmeye devam ediyor. Banka, devletin ödediği "süt parası" olarak bilinen 104 liralık ödenek için hesap işletim ücreti aldı, yeni baba T.A. çileden çıktı.
Banka bunu da yaptıŞikayetvar'ın haberine göre: Bankalar, aldıkları 60 kalem farklı ücretle müşterilerini isyan noktasını getiriyor. Daha önce öğrenci burslarından, dar gelirliler için ödenen yardımlardan vb. tüm hesaplardan işletim ücreti alan bankalar, şimdi de Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından ödenen Emzirme Ödeneği (süt parası) 104 liradan hesap işletim ücreti aldı. Yeni doğan bebeği için alınan ücrete tepki gösteren baba, "Zaten ödenen para az, bu hesaba göre bebeğimin 4 günlük süt parasını kestiler" diyerek şikayetini aktardı. 

Bebeğinin 4 günlük süt parasını kesen bankaya tepki gösteren babanın şikayeti şöyle: 

"Benim yeni doğmuş olan bir bebeğim var. SGK bebeğim için süt parası yatırdı 104 liraya yakın bir meblağ. Fakat banka bebeğin süt parasından bile kesinti yaptı. 9 liraya yakın bir hesap işletim ücreti kesmiş. Meblağ küçük fakat önemli olan süt parasından kesmesi, zaten devlet yardım parası üç kuruş veriyor… Niye yeni doğan bebeğin nafakasından kesiyorsun? Bankanın duvarına yazmışlar 'bir bankadan fazlası diye' Gerçekten bir bankadan daha fazlası…"

Kaynak: Sikayetvar.com SABAH

Yorum Gönder

 
Top