6
Uzun zamandır kişisel konularda yada mim yazmadım nasıl başlıyacagımı bilmiyorum ama Tayfun bizi mimde etiketlemiş " tam etiketleme sayılmaz link bile vermemiş adama bak ya :) " bende geri dönüş yapma istegi ortaya cıktı burada şimdiye kadar en iyi dostlarımı abilerimi kardeşlerimi yazmak istiyorum. Aslında bir sürü dostum var ama benim için değerli olan 3-4 kişi var diyebilirim tabikide yeni tanıştığım dostlarda var belki ileride onlar içinde bu tür bir mim yazabilirim :) artık dostlarımı sizlere tanıtma zamanı geldi dimi ?


DOSTLARIM 


Ibrahim KALHAN: Dünya'da en çok sevdiğim abilerimden biridir ve onun yaptıkları benim ona yaptıklarımın yanında az olur ne zaman istesem resellerinden bana bir bölümünü bana ayırır seni seviyorum abi yaa :) sen bir tanesin vallahi :) Linkini Atas Taşımacılıga Verdim Sorun Olursa Değiştiririm Abi

Tayfun Kadir GÜLER: Seni uzun zamandır tanıyorum fakat bir ara beni kırmıştın hatırlarsan silmiştin hatta orda kalbim kırılsada seni unutmam mümkün mü ? sende benim gibisin bir işi bitirmeden bir sonraki işe atılıyorsun ama şunu biliyorum ki sende başarılı bir Wm olacaksın sana tek diyeceğim bir işini bitirmeden bir sonrakine geçme çünkü bende bu şekilde yaptım ve zaman kaybından başka bir işe yaramıyor :)

Erdem CIRIK: Uzun zamandır tanımasamda bir çok projeye açık birisidir. Her boka kafa yoran bir dostum ama hep kendi için ugraşıyo bizi hiç düşünmez :)

Yalcın GULER: Gerçektende çok iyi bir blog yazarı fazla kod bilgisi olmasada çok iyi yazılara imza atar insan bizede yazı yazar dimi yani hep kendilerini düşünüyor bu millet niye acaba he bu arada angaralıymış talipleri olursa yazsınlar sitesinden iletişim bölümüne cevap verir heralde :) ben seni uyarmıştım :)

Hakan SOLMAZ: Çok iyi bir blog yazarı diyebilirim ama sitesinin temasını değiştirme vakti geldi ama halan farkında değil sankim :) ama çok iyi bir dost kendisi çok çok fazla konuşmuşluğumuz olmasada çok iyi bir dosttur.

Mertcan EYRIYER: Seni unutmuşum ama ekledim. Seni uzun zamandır tanıyorum hiç bir yanlışını görmedim gerçektende bir kişinin istiyebilecegin en iyi dost :)

Bilal KIZIL: Senide unutmuşum hemen trip attın ama olsun seninde hiç bir yanlışını görmedim her zaman bir kardeş gibisin unutma bunu



gerçektende artık kimse aklıma gelmiyor unuttugum dostlarım varsa affola bir kaçınıza link verecem google amca kızmasın dimi :)

Yorum Gönder

  1. Yanıtlar
    1. seni unutmuşum ama ekledim :)

      Sil
    2. Şu anda temamda sayfalama sorunu var yeni bir tema yapana yada hataya düzeltene kadar yazı yazmayacağım ama düzeltir düzeltmez mimini cevaplayacağım :)

      Sil
  2. sende benim kardeşimsin furkan abi

    YanıtlaSil
  3. Mimlenmek güzel bişeymiş :) Mime de cevap vermen farklı :)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim kardeşim.. yapılan hiç bir iyilik karşılıksız kalmaz bizde... haa yaptığımız iyilikten de karşılık beklemedik asla.1 adım gelene 10 adım gitmek hepimiz için vazgeçilmez bir kural olsun. yapılan kötülükler varsa tabi sahsi olarak. takmaya değmez.. gayet başarılı şekilde ilerliyorsun asla pes etme başarılarının devamını dilerim. sevgilerimler :)

    YanıtlaSil

 
Top