0
Sivasspor-Fenerbahçe maçının raporu ortaya çıktı. Raporda Aziz Yıldırım'ın Fenerbahçe soyunma odasına giderken, "Galatasaray'ın köpeği oldunuz hepiniz be" ifadelerini kullandığı belirtildi.
Aziz Yıldırım: Galatasarayın köpeği oldunuzOlaylı Sivasspor-Fenerbahçe maçının temsilci raporlarını yayınladı. Raporda; Aziz Yıldırım'ın soyunma odası koridorlarında hakem Yunus Yıldırım için söylediği sözler yer aldı. 

İşte raporda yer alan; Aziz Yıldırım'ın Federasyon Güvenlik ve Akreditasyon Temsilcisi Yıldıray Arslan'a söylediği sözler:

"Söyle onlara adaletli yönetsinler, ayıp adaletli olsunlar eliyle alıyor penaltıyı vermiyor, bizim çocuğa kırmızı kart gösteriyor. Bu sene şampiyon olamazsak bunun hesabını sorarım. Söyle kendisine bu Yunus Yıldırım'a ayıp ya ayıp denen bir şey var. Eliyle topu alıyor vermiyorsunuz penaltıyı, ondan sonra bizim çocuk hiç değmedi kırmızı kart veriyor. Bak beni kızdırmasınlar, biz bir şey istemiyoruz adalet olsun, doğru idare etsin gitsin. Penaltı vermezmiş, vermezse hakemliği bıraksın gitsin. Öyle şey olur mu ya. Eliyle alıyor armut gibi alıyor ya. Duysun diye söylüyorum ben. Ayıp ya eliyle alıyor topu, penaltıyı vermiyor bizim çocuğa kırmızı kart gösteriyor. Adaletli idare etsinler, bizim kimseden bir şey beklemiyoruz." 

Aziz Yıldırım, Fenerbahçe soyunma odasına giderken, "Galatasaray'ın köpeği oldunuz hepiniz be" ifadelerini kullanmış. Yıldırım, "Ben bir sene hapis yattım, iki buçuk sene daha yatacağım, bunlar için mi yatıyorum, ayıp maç satıyorlar" diye konuşuyor.

Yıldırım, hakem Yunus Yıldırım'a ise "Hoca, Trabzon'da anamızı s... şampiyonluğu kaybettim. Bizim bak çocuk şey yapıyor, senle hesaplaşacağız, haberin olsun, seni benim elimden Türkiye alamaz. Haberin olsun, normal maç idare edin, adaletli idare edin, adaletli" ifadelerini kullanıyor. (Vatan) Kaynak SABAH

Yorum Gönder

 
Top